2014年11月26日 星期三

BFB - 資料分享(七)

BFB - 資料分享(七)

技能分類表. 此為唔知混合技係咩既朋友做既.
因為見到好多人係咁問...


4 則留言:

  1. 師傅·~我想問下混合技能點加點好?

    回覆刪除
  2. 你的觀念有錯. 真正既重點唔係技能配咩點. 因為每招技能配合攻勢上所用既能力都不同.
    好似致命傳球.
    在直線傳波係用控.
    在ONE TWO係用助.
    咁樣...致命是加助還是控呢?

    回覆刪除
  3. 今日我終於明白我點解次次第三輪就出局,我一直以為致命就配控~不過我宜家更加亂。。唔知點配人同點了

    回覆刪除
  4. 我覺得我根本就唔會玩哩個遊戲~哎~~

    回覆刪除